WIE WIJ ZIJN

OVER ONS

We starten met een doordachte merkstrategie, gaan door met de creatie van een krachtige merkidentiteit en streven naar de perfecte beleving van jouw merk

Oftewel, wij kijken naar het totale plaatje. We geloven namelijk dat je dan pas echt de kern raakt. En hiermee jouw doelgroep. Al meer dan zeven jaar creëren we creatieve totaalconcepten voor compleet nieuwe merken, maar ook voor merken die klaar zijn voor een rebranding.

Vanuit ons kantoor in Sittard drinken we de nodige kopjes koffie weg, terwijl we merken ontwikkelen die van concept tot beleving kloppen. Vervolgens rijden we heel Nederland door om samen met de klant de merkstrategie en merkidentiteit te perfectioneren. Wij maken geen random logo’s, huisstijlen en websites.

Het is juist onze kracht dat we dit samenvoegen in één compleet traject. Zo weet jij zeker dat jouw verhaal consistent en on point de wereld in wordt gebracht. Van de strategie en het design tot de website, social media en zelfs het interieur.

We werken altijd als team, ook met onze klanten, om tot een zo krachtig mogelijke branding te komen waarbij jouw kernwaarden voorop staan. Samen kijken we naar de mogelijkheden en voegen we een vleugje eigenheid toe.

ONS

TEAM

Romy

Romy Wauben

Founder / Managing director

“Wij zijn een full service Branding agency, het totaal plaatje moet kloppend zijn. Van klantbehoefte naar klantbeleving, we doen het goed of we doen het niet.”

Als Founder en Managing Director is zij de drijfkracht achter Creamy Concepts. Continue met vernieuwing bezig zet zij de koers om kwaliteit en innovatie op niveau te waarborgen. Begonnen met een passie voor krachtige design concepten weet Romy altijd bij het fundament te beginnen. Met haar volhardende ondernemers mentaliteit is ze van mening dat “Een gezonde organisatie met ruimte voor groei, is structureel en georganiseerd van aard.” aldus Romy. 
Met haar helicopterview is ze een waardevolle link tussen het bureau en opdrachtgever en draagt zorg dat afspraken ook daadwerkelijk worden nagekomen.

Romy Wauben

Founder / Managing director

Sarah Witpeerd

Brand manager

“Mijn kracht als ik een superheld zou zijn? Inlevingsvermogen, ik wil de ‘waarom’ en ‘hoe’ begrijpen om het vervolgens bigger, better en bolder te maken: zodat andere er enthousiast van worden!”

Sarah beweegt als een spin in het web middenin de organisatie. Met haar dynamische energie weet ze door middel van creativiteit nieuwe concepten om te zetten naar een volwaardig merk. Ze duikt in de visie van het merk en rijkt de nodige voelsprieten aan voor onder andere grafisch design. Bovenop concept en projectmanagement heeft Sarah een passie voor fotografie, ze weet sfeer als geen ander op beeld te vast te leggen. Deze visuele diversiteit is dan ook terug te zien op de Instagram van Creamy Concepts.

Sarah Witpeerd

Brand manager

Sarah

Dion

Dion Hoofwijk

Web developer

“Maatwerk is mijn absolute uitgangspunt. Het zorgt ervoor dat ik los kan gaan bij de ontwikkeling van een website en geavanceerde functionaliteiten, zonder de klant te beperken in zijn of haar ideeën. Daag me uit!”

De absolute no-go voor Dion? Een statische website. De dynamiek van een website vindt hij dan ook erg belangrijk. Gave features en een strak design, waarbij de vindbaarheid niet vergeten wordt. Bij voorkeur ontwikkelt hij de website volledig toegespitst op de wensen van de klant. Dion is een van de weinige web developers die het vermogen heeft gelijk te kunnen schakelen vanuit concept naar technische functionaliteiten. Met de esthetiek en gebruiksvriendelijkheid in zijn achterhoofd versterkt hij met zijn websites het uitdragen van het concept. Een website is vaak mooi of functioneel. Dion garandeert bij Creamy Concepts ‘the best of both worlds’.

Dion Hoofwijk

Web developer

Jeroen Kroes

Brand designer

“In een wereld vol visuele prikkels zijn de eerste paar seconden erg belangrijk en moet een merk gelijk indruk maken. Ik laat een merk tot leven komen met als uitgangspunt de strategische conceptvertaling naar de perfecte visuele balans.”

Jeroen vertaalt als brand designer de strategie en doelstellingen van de klant naar creatieve design concepten. Hij zorgt voor het volledige realisatieproces van A tot Z en streeft naar merkwaardig resultaat. Dagelijks leeft hij zich in diverse branches in om het beste resultaat te bereiken. Digitaal of drukwerk, Jeroen is continue bezig met nieuwe ontwikkelingen en wilt elke dag een stapje verder gaan om unieke concepten te realiseren.

Jeroen Kroes

Brand designer

Jeroen

Lucia

Lucia Koetsier

Content creator

“Wat ik zo leuk vind aan social media branding? Het moment wanneer alle creatieve aspecten samenkomen tot een sterke positionering en de gewenste look en feel van het merk. Geen enkel project is hetzelfde, dat is wat het zo interessant houdt.”

Merkactivering is veel breder dan branded content, gelukkig heeft Lucia een breed scala aan skills: van grafische vormgeving, on en -offline marketingcommunicatie, tot aan styling. Met haar analytisch communicatie vermogen beheert ze een gevarieerd aantal Social media kanalen. Ze weet feilloos de branding door te voeren in content en copywriting. Lucia is een onmisbare factor bij de transitie van branding naar merkactivering. Haar nieuwsgierig denkvermogen zorgt er elke keer weer voor dat zij een brand sterk weet te positioneren naar een totale beleving.

Lucia Koetsier

Content creator

VACATURES

VERSTERK
ONS TEAM

Join

We zouden geen full-service branding agency zijn, als we niet voortdurend zoeken naar uitbreiding van onze creativiteit. We staan daarom altijd open voor nieuwe samenwerkingen en nieuwe mensen met passie. Kom jij een scheut creativiteit toevoegen aan ons team en andersom ook je eigen kennis vergroten? Bekijk dan zeker onze vacatures en stagemogelijkheden.