LET'S TALK

ONZE

PROJECTEN

01

KAMPS VAN
BAAR

02

SUTHERLAND DESIGN

03

BFM THUISZORG

04

YOGAPLACE

05

INTERIOR PLAYGROUND

06

VOETENWERK

07

FAM

08

HOLY WATER

09

COACH4U

10

KOP

11

FAIR
ADVOCATEN

12

OLIJF

13

WEEKMARKTEN SITTARD-GELEEN

14

JÒNGK!

DON'T BE
A STRANGER

NEEM CONTACT MET ONS OP

Contact

FULL SERVICE

Let's meet

POLICY

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden

ADRES

Rijksweg Noord 236
6136 AE Sittard

CONTACT

+31 (0)46 – 204 0848
info@creamy-concepts.nl ​

LINKS

  • Home
  • Over ons
  • Projecten
  • Werkwijze
  • Vacatures
  • Contact
Laat je verleiden door de Mediterraanse keuken in Laat je verleiden door de Mediterraanse keuken in de Gastrobar van OLIJF of proef het concept middels het portfolio op onze website.
De website van OLIJF dient als online visitekaartj De website van OLIJF dient als online visitekaartje. De fotografie is een belangrijk onderdeel van de website aangezien de gerechten centraal staan. De website nodigt je uit om een kijkje te nemen bij de charmante locatie en geeft het warme karakter van OLIJF weer.
OLIJF staat voor warmte, sfeer en passie voor goed OLIJF staat voor warmte, sfeer en passie voor goed eten. Deze elementen zijn terug te vinden in de charmante huisstijl. De warme kleuren zijn volledig doorgetrokken in de visuele uitingen wat bijdraagt aan de totale merkbeleving. Er is nagedacht over alle kleine details.
Om ervoor te zorgen dat de totale merkidentiteit a Om ervoor te zorgen dat de totale merkidentiteit aansluit op de merkbeleving, is het hele concept doorgetrokken in de visuele uitingen. Alle visuele uitingen complimenteren elkaar zoals de menukaarten, de cadeaubonnen, de labels voor de huisgemaakt olijfolie en uiteraard de signing.
OLIJF staat voor warmte, sfeer en passie voor goed OLIJF staat voor warmte, sfeer en passie voor goed eten. Men kan hier terecht voor een borrel aan de bar of voor een avond genieten van kleine gerechtjes. Deze warme uitstraling is overgebracht door middel van de kleurkeuzes, welke warme tinten zijn. Ook wordt er veel gebruik gemaakt van kopere accenten om het gevoel van luxe uit te stralen wat zich weer vertaald in het interieur.
OLIJF wilde een sterke online en offline identitei OLIJF wilde een sterke online en offline identiteit ontwikkelen waar duidelijk naar voren komt waar zij voor staan. De offline communicatiemiddelen zoals de visitekaartjes sluiten perfect bij de huisstijl en zijn een visuele presentatie van de kern van OLIJF. De online identiteit hebben wij vertaald door middel van de website waar in één opslag een sfeerimpressie van OLIJF wordt weergegeven.

©  Creamy Concepts – 2021

  • Home
  • Over ons
  • Werkwijze
  • Projecten
  • Contact
Menu
  • Home
  • Over ons
  • Werkwijze
  • Projecten
  • Contact