Maak kennis met Auracle Netherlands: een visionair bedrijf dat problemen op het gebied van klimaatverandering aan pakt, door middel van geavanceerde technologie en kennis. Aan het hoofd van dit vooruitstrevende bedrijf, Leon Evers, die zich met zijn brede wereldvisie inzet op het gebied van duurzaamheid en gelijkgestemdheid. Auracle Netherlands schakelde ons in voor een allesomvattende branding die dit bedrijf introduceert op de internationale markt.

MADE BY

Creamy Concepts

De wereldbol, symboliseert de internationaliteit van Auracle

De radar symboliseert 3D mapping

Geografische lijnen symboliseren hoogte en groei

Een visionaire blik op de horizon symboliseert een futuristisch vooruitzicht.

Alle verbonden elementen vormen Auracle’s logo

Verbinding staat centraal

Auracle Netherlands, de verbinder van geavanceerde technologie binnen Europa. Startende met de merkidentiteit hebben we ons laten inspireren door deze techniek. Het concept reflecteert verbinding, duurzaamheid en innovatie, de kernwaarden van het bedrijf. Het beeldmerk is opgebouwd uit de verschillende lagen die de kennis en diversiteit van dit bedrijf representeren. De cirkel verwijst naar de wereld en symboliseert grootsheid. Dit gecombineerd met de radar en horizon geeft de bezoeker een inzicht in de wereld van 3D-mapping, waar het bedrijf zich in specialiseert. De geografische lijnen in het patroon vertalen Leon’s grootse wereldvisie. Deze geografische lijnen zijn afgewerkt met spot uv en geven het drukwerk, waaronder het visitekaartje, een unieke look and feel.

De Engelstalige copywriting heeft een deskundige tone of voice die past bij de expertise van Auracle en de positionering op de internationale markt. Het gebruik van wide-angle fotografie staat symbool voor de brede wereldvisie die kenmerkend is voor het bedrijf. In de fotografie spelen we met perspectief en kleuren die naadloos aansluiten op de merkidentiteit. De locaties Plein 1992 en de Hoge brug komen hierbij perfect overeen en symboliseren de verbindende factor binnen de visie van Auracle Netherlands.

Creating innovative connections

Leon Evers zorgt voor de connectie tussen duurzame technologie overheden en bedrijven. Deze connectie is op een doordachte manier doorgevoerd in de website van het merk. We hebben een website ontwikkeld die zich richt op zowel de geavanceerde technologie als het deskundig hoofd van het bedrijf. De visueel uitgelichte projecten representeren de toekomst die Auracle Netherlands kan betekenen en bieden de bezoeker een verwijzing naar de informatieve artikelen in de media.

Problemen op het gebied van klimaatverandering aanpakken door middel van duurzame technologie, dat is het streven van Auracle Netherlands. Wij zijn trots te mogen samenwerken met dit internationale bedrijf en zijn innovatieve kijk op de toekomst te vertalen naar een allesomvattende branding.

Black Label
Hospitality