Maak kennis met Beaujean Logistiek: een onmisbare schakel in de zakelijke markt. Ze bewegen zich voort in de wereld van logistiek; van grootschalige verhuizingen tot tijdelijke opslag en het bezemschoon opleveren van vastgoed. Beaujean Logistiek doet dit met precisie, aandacht en passie. De kwaliteit en veelzijdigheid van het bedrijf is op regionaal niveau bekend bij velen. Anno 2022 was het voor Beaujean Logistiek tijd om de volgende stap te zetten. Aan ons de taak om een professionele branding te ontwikkelen, die parallel staat aan de snelle groei van het bedrijf.

MADE BY

Creamy Concepts

De B van Beaujean is subtiel in het beeldmerk verwerkt.

De pijl van beweging, verhuizing en voortgang.

Met passie en aandacht tot in de hoekjes opgeleverd.

Samen vormen ze een uniek en herkenbaar beeldmerk.

Een branding die niet stilstaat

Het start vanuit een helder concept; Moved by passion. Wij hebben ons laten inspireren door de kern van Beaujean Logistiek: een vooruitstrevend bedrijf dat continue in beweging is. Dit kenmerkt zich door hun directe, maar vooral gedreven identiteit. Beaujean Logistiek heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan: ze streven naar een tot in de puntjes verzorgd resultaat. Dit diende als startpunt van de opbouw van het nieuwe logo. Het logo is opgebouwd uit strakke, evenwichtige elementen met een stoere twist. Deze elementen vormen samen een gelaagd beeldmerk waarin de manier van werken van Beaujean Logistiek wordt gepresenteerd. 

De B van Beaujean is subtiel verwerkt in het beeldmerk. Vervolgens is er gekozen om beweging, verhuizing en voortgang weer te geven in de vorm van een pijl. De hoekjes symboliseren de precisie en aandacht die het bedrijf heeft voor het vak. In combinatie met de typografie is er een uniek en herkenbaar logo gecreëerd. Voor het kleurenpalet is er gekozen voor een stoere look en feel met een industrieel randje. Het kleurenpalet van zwart, wit, en antraciet vult de visuele identiteit perfect aan.

Een professioneel en gedreven karakter

Het stoere karakter van de branding komt tot leven in de diverse communicatiemiddelen; briefpapier, visitekaartjes, enveloppen en bedrijfskleding. Het brand book rijkt Beaujean Logistiek handvaten aan om aan de slag te gaan met hun merk en de uitingen binnen de markt. De beelden werden door ons content team vastgelegd op een creatieve doch alleszeggende manier. Het professionele, gedreven en secure karakter van Beaujean Logistiek zijn de basis voor deze beelden. De beeldstijl is een uitdrukking van hun veelzijdige persoonlijkheid.

De krachtig ontwikkelde website sluit naadloos aan op de huisstijl van Beaujean Logistiek. Er ligt een grotere focus op de diensten, advies en ontzorging. No-nonsense en straight to the point, de authenticiteit van Beaujean Logistiek komt volledig naar voren. Alle visuele elementen worden weergegeven met dezelfde strakke afwerking als het beeldmerk om een herkenbare online stijl te garanderen.

Met deze branding gaf Creamy Concepts Beaujean Logistiek een hernieuwde merkidentiteit waarmee ze als een sterk merk voorwaarts kunnen bewegen. Hun diensten en services worden concreet en consistent voorgesteld aan potentiële klanten. Een volledig doordacht merk dat van A tot Z klopt.