TOTAAL CONCEPT

Zorg voor jou en elkaar. Dat is waar BFM Thuiszorg voor staat. Kwaliteit, betrokkenheid en oprechte aandacht is voor hun het allerbelangrijkst. Voor degene die zorg ontvangt, maar ook voor degene die de zorg verleent. Wij hebben een geheel nieuw imago ontwikkeld voor zowel BFM Thuiszorg als voor BFM Kindzorg.

MADE BY

Creamy Concepts

01

02

03

MERKIDENTITEIT

De voormalige merkidentiteit kwam niet meer overeen met de waarden die zij wilden uitstralen als zorgverlener. Al snel werd duidelijk dat er een onderscheid moest worden gemaakt in de thuiszorg tak en kindzorg tak. Er is daarom gekozen om een splitsing te maken in de identiteit, waarbij het concept van het logo overeen komt, maar verschillende kleuren worden toegepast per tak.

Het logo van BFM Thuiszorg is opgebouwd uit de drie kernwaarden: betrokken, faciliterend en mensgericht. Het beeldmerk is een verweving van alle letters samen. Het zachtaardige karakter van de organisatie is terug te zien in de opbouw van het logo en de gekozen typografie. Tevens is dit karakter doorgevoerd in de kleurpaletten waarbij gekozen is voor groene en roze pastel tinten.

 

De fotografie is in lijn met de kernwaarden. De werknemers van het bedrijf en de kwaliteit welke zij leveren is terug te zien in de beeldidentiteit. De beelden spreken voor zichzelf; BFM Thuiszorg hecht waarde aan zorg voor jou en elkaar. De gehele doorvoering op de website is wederom gericht op de mens en zorgverlening. BFM Thuiszorg wordt gepositioneerd als een betrouwbare en sterke werkgever.

 

04

05

MERKBELEVING

Door de kernwaarden en essentie van BFM Thuiszorg overal in terug te laten komen, van de merkidentiteit tot aan de merkbeleving middels social media, bieden wij de organisatie een toekomst waarin zij zich beter kunnen profileren met hun herziene identiteit.

Interior
playground