Bespoke value creation

Charlotte Helsen – een nieuw hoofdstuk voor Maison Péderrey. Charlotte maakt naam voor zichzelf in de wereld van interior object design door bij te dragen aan design, productie en distributie van hoogwaardige en tijdloze productontwerpen. Met haar ervaring en expertise betreedt de tweede generatie van de familie een nieuw tijdperk waar maatwerk, kwaliteit en vakmanschap echt voorop staan. Het merk had nood aan een high-end corporate identity. Aan ons de taak om de branding naadloos aan te laten sluiten op de nieuwe visie van het bedrijf.

MADE BY

Creamy Concepts

Times have changed,
Our values remain

01

02

Elevating driven interior brands

Onze inspiratie komt voort uit de onderscheidende stijl die de producten met zich meedragen. Het gebruik van unieke materialen, sobere kleuren en een strakke afwerking geeft het werk een elegante look en feel. Deze elegantie hebben we terug laten komen in de gehele merkidentiteit.

De huisstijl heeft een minimalistisch en Scandinavisch karakter. Het logo en beeldmerk zijn strak en simplistisch. De lijn symboliseert een tijdlijn naar de historie van dit gepassioneerde familiebedrijf. Als toevoeging is het high end drukwerk ontwikkeld in luxe papier met textuur en blindpreeg. Dit zorgt voor een eigenaardige twist en brengt daarmee hun oog voor detail en expertise naadloos over in een offline beleving.

03

04

05

Een onderscheid in de markt

De content creatie voor dit merk is een weerspiegeling van de drive en passie voor vakmanschap die Charlotte Helsen heeft geërfd. We creëerden een beeldstijl welke de sfeer en persoonlijk karakter van het merk volledig vertaalt. Deze beeldstijl is doorgevoerd in de product- en sfeerfotografie. De pay-off “Bespoke value creation” representeert de kernwaarden van het bedrijf. We trekken dit door in de copywriting met een scherpe, authentieke tone-of-voice dat het merk in de mogelijkheid stelt om hun rol op de internationale markt te versterken.

De ontwikkelde website ademt in alle opzichten de visie van Charlotte Helsen. Vanuit een custom made webdesign komt het moderne karakter van het merk terug in een evenwichtig opgebouwde website. Het uitdragen van haar op maat gemaakte dienstverlening en het tentoonstellen van recente cases is op een interactieve manier mogelijk gemaakt door het gebruik van dynamische fotogalerijen. Op de website komen alle branding elementen geruisloos samen en mag daarom gerust het digitale visitekaartje van dit bedrijf worden genoemd.

Premium international branding

Bespoke value creation, dat is wat het merk belooft. Creamy Concepts heeft voor dit internationale merk een premium branding gerealiseerd, aan Charlotte Helsen nu de taak om haar passie en bedrijfsvisie aan de wereld te introduceren.

Black Label
Hospitality