TOTAAL CONCEPT

Coach4U is een jongerenorganisatie die zich inzet voor jongeren tussen de 13 en 23 jaar die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Om deze boodschap sterker over te dragen hebben wij een compleet nieuwe merkidentiteit ontwikkeld.

MADE BY

Creamy Concepts

01

02

03

MERKIDENTITEIT

Allereerst is gestart met het ontwikkelen van een nieuwe merkidentiteit voor de organisatie. Het beeldmerk is opgebouwd uit verschillende punten welke samen komen tot een 4. Het centrale punt, welke is aangeduid met een aparte kleur, staat voor de jongeren. De bollen rondom het middelpunt zijn de coaches en de organisaties welke de jongere ondersteunen.

In lijn met deze speelse identiteit hebben wij verschillende huisstijl elementen ontwikkeld om te komen tot een spontane look and feel. De gehele stijl is doorgetrokken in het drukwerk, met als kers op de taart het door ons ontwikkelde ‘Mag ik wat vragen’ spel.

De online communicatie werd ook door ons verzorgd, het startpunt hiervoor is de content geweest. Voor de fotografie lag de focus op de diversiteit van de enthousiaste coaches en jongeren naar voren te brengen om zo een gezicht te geven aan de organisatie. De content is ingezet om de nieuwe website vorm te geven. Alle elementen samen vormen een sterk crossmediaal platform waar Coach4U middels online- en offline communicatie kanalen meer zichtbaarheid creëert.

04

05

MERKBELEVING

In samenwerking met Coach4U zijn we nu middels online- en offline campagnes hard aan het werk om het gehele merk naar buiten te dragen en zo bij te dragen aan de zichtbaarheid van de organisatie. 

 

Benieuwd naar onze kijk op jouw merk?

Bericht ons dan hier. Onze brand experts laten hun expertise los op jouw merk in een eerlijke 10 min analyse over de zichtbaarheid en positionering van jouw bedrijf.

Ook voor een afspraak met ons om te zien wat wij voor jou kunnen betekenen staan onze brand experts klaar. Bij ons op kantoor, op locatie of tijdens een videocall: we horen het graag!