Emotie is niet alleen een belangrijke factor voor merken, maar staat ook centraal in de opvoeding van kinderen. Het positief belichten van emoties wordt nog vaak overschaduwd. De ambitieuze en gedreven ondernemers Bianca en Melanie zetten dit centraal tijdens hun trainingen. Onze opdracht? Het merk vormgeven en een conversiegerichte website ontwikkelen om Eunoia in de markt te zetten.

MADE BY

Creamy Concepts

Een open boek dat educatie, groei en openheid symboliseert.

De libelle staat voor transformatie, geluk en harmonie.

Een persoon met de armen in de lucht dat vrijheid symboliseert.

Een schreef font om het logo karakter te geven.

Samen zorgen ze voor een opgewekt en speels logo waarbij de brand essentie van Eunoia centraal staat.

Empathie en geluk voor gezinnen

Eunoia ondersteunt gezinnen in de communicatie tussen ouder en kind middels online trainingen. We onderzoeken hoe Eunoia aan de hand van een positieve en laagdrempelige aanpak ouders weet te overtuigen van de kracht van sterke communicatie. Hun visie is dat de trainingen resulteren tot een transformatie en gevoel van vrijheid. Deze kernwaarden vormen de basis van de merkidentiteit.

De identiteit is kleurrijk en optimistisch. Het logo wekt emotie op. Door gebruik van betekenisvolle iconen ontwikkelen we een levendig beeldmerk. Een open boek symboliseert groei, educatie en openheid. De libelle symboliseert harmonie en geluk. Een persoon met armen in de lucht symboliseert vrijheid. Het merk moet menselijk aanvoelen. We kiezen voor een sympathiek, zacht kleurenpallet. 

Positief, dynamisch en in het moment

Emotie is de leidraad in de fotografie. De beeldstijl is positief, dynamisch en in het moment. De ouders en kinderen staan centraal in alle beelden. Het resultaat? Authentieke en daadkrachtige beelden die vertrouwd en warm aanvoelen. De overtuigende tone-of-voice leidt mensen door de strategisch opgezette website. Het doel is om bezoekers om te zetten tot actieve kopers.

We creëren een commerciële website en ontwikkelen een online leeromgeving waar alle modules makkelijk zijn te volgen na aankoop. Het design van de website is kleurrijk en interactief. Vanuit een commerciële insteek worden bezoekers van training naar training geleid met dynamische content en overtuigende teksten.

De trainingen van Eunoia steken in op positiviteit en emotionele intelligentie. En dat draagt de kleurrijke branding ook uit op een eigentijdse, sympathieke manier. Creamy Concepts creëert een sterk fundament zodat het merk zich verder kan ontplooien in de markt.

Black Label
Hospitality