TOTAAL CONCEPT

Holy Water geeft met haar producten een vorm van ontspanning aan lichaam en geest met behulp van de helende werking van kristallen. Zo proberen ze o.a. met milieuvriendelijke waterflessen een positieve verandering te brengen aan jou en de wereld. Om bij te dragen aan dit doel zijn we aan de slag gegaan met een branding die deze visie van Holy Water uitstraalt.

MADE BY

Creamy Concepts

01

02

03

MERKIDENTITEIT

We zijn begonnen bij de basis van het opzetten van een heldere merkstrategie; namelijk de ontwikkeling van een pakkende naam. Toen de naam Holy Water eenmaal vast stond, gaf dit genoeg inspiratie tot het ontwikkelen van een visuele identiteit. We hebben een merk neergezet met een spirituele uitstraling en een rustgevende, holistische sfeer. De nieuwe identiteit vertrekt vanuit de grafische elementen als water, kristallen en is een visuele weergave van de natuur. Deze silhouetten vormen samen een strak en krachtig logo.

De holistische sfeer is doorgevoerd in de complete fotografie voor het merk. Van locatie tot aan de styling, de gehele identiteit werd zo tot leven gebracht. De fotografie heeft plaatsgevonden in een natuurpark, mede om de organische kenmerken terug te laten komen in beeld. De gehele beeldbank is geïnspireerd op de natuur en zijn holistische werking.

04

05

MERKBELEVING

De gehele beleving van het merk vind je terug in de door ons ontwikkelde webshop en social media kanalen. We hebben gekozen voor een webshop waarbij de visie en boodschap van het bedrijf centraal staat: pak een moment voor jezelf en waan je in de holistische manier van leven.