TOTAAL CONCEPT

KampsVanBaar levert kwalitatief hoogstaande juridische adviezen aan het midden- en klein bedrijf en aan de particuliere sector. Ze typeren zich door hun creativiteit en betrokkenheid. Ze willen zich steeds verder ontwikkelen en daarbij hoort ook een gloednieuwe branding en website.

MADE BY

Creamy Concepts

01

02

03

MERKIDENTITEIT

Het advocatenbureau heeft in de loop der jaren een aardige reputatie opgebouwd, maar hun voorgaande logo was niet meer in lijn met het huidige imago. Het beeldmerk is opgebouwd uit de letters van de naam partners die als puzzelstukken in elkaar vallen en samen het logo vormen. Een logo dat modern, minimalistisch en tijdloos is. De kleuren die hierbij worden gebruikt komen ook terug in de website, die hierdoor een rustig en toch strak design heeft.

Niet alleen de online communicatie speelt een belangrijke rol voor KampsVanBaar, maar ook in de offline communicatie gingen wij net een stapje verder. Er werd tot in de details nagedacht over uitstraling, de papiersoorten en afwerking. Van de visitekaartjes tot aan de pennen en het briefpapier. Alles is volledig op elkaar afgestemd.

De fotografie is een belangrijk onderdeel geweest in het uitdragen van sfeer en stijl. Er werd een volledige dag uitgetrokken om het gehele kantoor en zijn medewerkers in beeld te brengen. Door de aanwezigheid van visagie en onze Creative Director werd iedereen op zijn gemak gesteld en tot in de puntjes verzorgd. Er is gefocust op de verschillende rechtsgebieden, de individuele medewerkers, maar ook het recent verbouwde kantoor welke volledig in lijn is met de nieuwe branding. Voor de website is veel aandacht besteed aan de mensen achter het bedrijf in beeld te brengen, aangezien dit betrouwbaarheid en herkenning uitstraalt.

04

05

MERKBELEVING

Deze boodschap komt ook terug in de online communicatie, waarbij kennis van zaken en diezelfde betrouwbaarheid centraal staat. De gehele beleving van het bedrijf is daarmee in de online- en offline communicatie doorgevoerd.

06

07

08