Maike Kentrop begeleidt organisaties bij ingrijpende veranderingen in hun werkomgeving door middel van conceptontwikkeling, verandermanagement & interieurontwerp. Haar missie: toegevoegde waarde bieden aan organisaties door het ontwikkelen van een aantrekkelijke, gezonde en toekomstbestendige werkomgeving, in de breedste zin van het woord. In co-creatie met diverse opdrachtgevers zet ze een koers uit naar een duurzame toekomst voor de organisatie en haar medewerkers.

MADE BY

Creamy Concepts

Dynamic design

Na onze kick-off meeting wisten we al snel de core values te destilleren in authenticity, positivity, co-creation & valuable en formuleerden we de visie en brandstory van Maike Kentrop.“Establishing growth with work environment” wordt de leidraad van de branding zowel visueel als in de tone-of-voice. Met deze info starten we met het ontwerp van een opvallend en speels logo dat de jonge, flexibele en innovatieve mindset weerspiegelt en tegelijk professionaliteit uitstraalt. De rode draad door de branding zijn de dynamische kleurrijke graphics, deze komen in alle huisstijl dragers terug.

Het primaire kleurenpalet van donkergroen en beige onderstreept zowel groei, duurzaamheid en optimisme. De frisse, secundaire kleuren zijn geïnspireerd op Maike’s speelse persoonlijkheid en werkwijze. De oranje cirkel symboliseert Maike als spin in het web. De bordeauxrode plus staat voor de toegevoegde waarde die ze in co-creatie met haar team aan professionals biedt in elk project. De lila vierkante vorm staat voor de omgeving waarin ze haar visie toepast. Deze elementen vormen samen de gouden formule van dit toonaangevende merk.

Adding Value

We laten de branding tot leven komen in unieke high-end naamkaartjes, briefpapier, offertemappen en digitale presentatie formats. Met het gedetailleerde brand book kan Maike aan de slag om het merk verder herkenbaar en uniform in de markt te zetten en haar boodschap verder te verspreiden. De beelden van Maike worden door ons content team vastgelegd in een creatieve en vertrouwde omgeving. Ook hier sluiten de core values naadloos aan op het concept, de styling en beeldstijl.

De dynamische website ademt in alle opzichten de waarden van Maike Kentrop. De grafische elementen en het frisse kleurenpallet vormen samen met de vrolijke beelden en de engelstalige tone-of-voice een krachtig karakter. Wie goed oplet, zal merken dat de vormen op een subtiele manier geanimeerd zijn. Vanuit grafische oogpunt geven deze bewegingen de website net dat tikkeltje extra dynamiek.

Met deze branding heeft Maike Kentrop een volledige toolbox in handen om haar merk en diensten op consistente wijze voor te stellen aan potentiële klanten. Creamy Concepts realiseerde in no-time een doordachte branding van A tot Z.

Black Label
Hospitality