Een sterke branding voor een gevestigd makelaarskantoor. Marc Merry Makelaardij typeert zich door hun hoge betrokkenheid, huiselijkheid en gedreven deskundigheid. Dit professionele karakter ontbrak nog in hun branding. Wij gingen op zoek naar het onderscheidend vermogen van Marc Merry en ontwikkelden een professionele branding.

MADE BY

Creamy Concepts

Het gevoel van thuis in huis

We positioneren Marc Merry als een betrouwbaar en persoonlijk bedrijf waar men zijn woning aan toevertrouwt. Vanuit dit uitgangspunt formuleren we de pay-off “Het gevoel van thuis in huis”. We definieerden hun kernboodschap in een brand story, die vervolgens tot leven kwam in een nieuwe corporate identity met behoud van bestaande stijlelementen.

We creëren een rustige, stijlvolle visuele identiteit. De klassiek blauwe kleur wordt aangevuld met een licht antraciet kleur voor een moderner karakter. We kiezen voor een geschreefd klassiek lettertype dat een gevoel van vertrouwen en expertise oproept.

Samen met het herziene beeldmerk vormt dit een authentiek logo. De typografie vullen we aan met een handgeschreven lettertype. Het symboliseert de handtekening van Marc Merry en benadrukt zijn persoonlijke aanpak. We ontwikkelen stijlvolle huisstijldragers en communicatiemiddelen waarmee het merk verder begint te leven. Een visitekaartje met diepe preeg, briefpapier, wijndozen en pennen – allemaal zijn ze voorzien van diezelfde persoonlijke touch. We geven Marc Merry de middelen die hij nodig heeft om een indruk achter te laten bij zijn klanten.

Een persoonlijke touch op beeld

Diezelfde persoonlijke touch trekken we door in de content strategie. Karakteristieke woonelementen, diverse persoonlijkheden en belangrijke facetten in de dienstverlening van Marc Merry worden op stijlvolle wijze op beeld vastgelegd. In de copywriting weten we de passie voor wonen en gedrevenheid van Marc Merry te benadrukken in een krachtige tone-of-voice

A first impression matters

De website is de eerste connectie die klanten maken met Marc Merry. We ontwikkelen een website waarop het aanbod krachtig naar voren komt. Door een naadloze implementatie van de Realworks koppeling kan de bezoeker een duidelijk overzicht verkrijgen van het actuele woningaanbod. Het stijlvolle webdesign in combinatie met een persoonlijk randje zorgt voor een duidelijke digitale herkenbaarheid. Deze lijn trekken we ook door in de social media kanalen. Hiermee weet Marc Merry Makelaardij weet zich vanaf heden professioneel te presenteren.

Een klassieke branding met een modern randje. Creamy Concepts legt een sterk fundament voor Marc Merry Makelaardij waarmee zij zich in een bewogen markt verder kunnen voortbewegen.