Bouwen aan een modulaire toekomst

Als vooruitstrevend familiebedrijf is Maxxo gespecialiseerd in het ontwikkelen van duurzame modulaire woningen volgens een hoogwaardig en kostenefficiënt bouwproces. Het merk typeert zich door hun innovatieve en duurzame aanpak, hoge kwaliteit design en snelle werkwijze. Klaar voor projectontwikkelaars en investeerders op de Belgische en Nederlandse markt.

MADE BY

Creamy Concepts

01

02

Van bouwpakket tot merk

Het merk had nood aan een re-branding. Wij gingen aan de slag met de ontwikkeling van een krachtige visuele identiteit die naadloos aansluit op de exclusiviteit van het bedrijf.

Het abstracte beeldmerk is ontstaan uit een formule van vier tools. Ze vormen de basis c.q. de fundering. Samen vormen ze het bouwpakket voor de modulaire woningen.

03

04

05

The box to success

We brengen Maxxo opnieuw tot leven in een herkenbare context van potentiële klanten. Alles startte met een nieuw verhaal om duidelijk te maken dat Maxxo pionier is in creëren en duurzaam realiseren van gezinswoningen, zorgwoningen en woningen op maat. De grafische communicatiedragers van brochure, social media impressies en het vernieuwde webdesign nemen de klant mee in een inspirerende beleving.

De verschillende online communicatiekanalen worden nauwkeurig uitgezet om de potentiële klanten efficiënter te kunnen bereiken en gericht aan te spreken. Voor de offline communicatiedragers kozen we voor duurzaam mat zwart papier met een luxe blindpreeg. Deze exclusieve look en feel werd doorgevoerd in een compleet pakket van drukwerk.

“Klaar voor de Belgische en Nederlandse markt”

Samen met het nieuwe merk lanceerden we ook een gloednieuwe website, die naadloos past bij de strategie en de stijl van het bedrijf. Creamy Concepts kreeg het vertrouwen om wireframing, design en development tot een goed eind te brengen.

Black Label
Hospitality