De overstap van schoonheidssalon naar huidinstituut is een doordachte overweging geweest. Zij willen niet gezien worden als een salon met losse behandelingen, maar zich richten op langdurige samenwerkingen met klanten. Om deze dienst beter te vertalen hebben wij een strategie bedacht waarbij wij zijn afgestapt van een traditionele online- en offline communicatie. Met een kritische blik zijn we gestart met het herzien van de merkidentiteit. We herontwerpen een eenduidig logo dat een gevoel van vertrouwen en puurheid oproept. De zachte kleuren in combinatie met de klassieke lettertypen zorgen voor een professionele uitstraling.
Ook in het interieur is de identiteit doorgetrokken. Onze brandspecialisten ontwikkelden een passend interieur plan waarbij de styling bijdraagt aan de gehele professionele look and feel. Van A tot Z is er nagedacht over de doorvoering van kleuren en natuurlijke materialen in het interieur. Dit is ook terug te zien in de communicatiemiddelen. Via sfeervolle fotografie en pakkende copywriting zorgen we voor een persoonlijk, vertrouwd gevoel in alle visuele uitingen.