BRANDING & CONTENT CREATIE

Bij Voetenwerk Limburg is de missie simpel: met een professioneel team van ervaren voetspecialisten bieden zij individuele oplossingen voor diverse voetklachten en andere klachtenbeelden in de regio Zuid-Limburg. Om deze boodschap helder uit te dragen zijn wij de branding gaan herdefiniëren.

MADE BY

Creamy Concepts

01

02

03

MERKIDENTITEIT

Het bedrijf is ooit gestart als eenmanszaak, maar inmiddels is het uitgegroeid tot een organisatie met meerdere locaties. De voormalige naam Podotherapie Brunssum dekte daarmee niet meer de lading. Het startpunt van het concept is daarom de naamontwikkeling geweest. Er is gekozen voor een naam dat de boodschap van het bedrijf volledig dekt: Voetenwerk Limburg.

De herdefinieerde branding is uitgegaan van veel aardtinten in combinatie met een sierlijk logo opgebouwd uit een handgeschreven typografie. De warme kleuren vullen elkaar contrastrijk aan. In het beeldmerk komt op elegante wijze hun core-business terug: de verzorging van de voet. De volledige branding is op stijlvolle wijze doorgevoerd in het drukwerk van Voetenwerk, zoals visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, afspraken kaarten en cadeaubonnen.

De merkidentiteit is zowel doorgevoerd in alle online uitingen, als de offline uitingen. Voor alle locaties is een interieur plan ontwikkeld om de ruimtelijke identiteit naar een hoger niveau te tillen. De natuurlijke elementen van de huisstijl zijn terug te vinden in het interieur door gebruik van planten, accessoires, houten latten en een zachte kleurencombinatie op de muren.

Om de gehele identiteit in beeld te brengen is er gebruik gemaakt van stijlvolle fotografie die je warm maken voor een behandeling bij Voetenwerk. De content is verdeeld over diverse social media kanalen om de boodschap zo breed mogelijk uit te dragen.

04

05

MERKBELEVING

Voetenwerk Limburg zet hiermee een stap vooruit in de doorontwikkeling van hun imago.

06

07