Yogaplace kenmerkt zich door de vertrouwde community die zij over de jaren hebben opgebouwd in en rondom Sittard. Het bedrijf heeft een flinke groei doorgemaakt, mede door het ambitieuze team en vooruitstrevende manier van denken. De volgende stap in het bedrijf was deze groei en professionalisering uit te stralen in online- en offlinecommunicatie.
Met een kritische blik zijn we gestart met het herzien van de merkidentiteit. We herontwerpen een traditioneel logo dat een gevoel van vertrouwen en authenticiteit oproept. Het logo is opgebouwd uit verschillende elementen, waaronder een oneindige cirkel van verbinding, het yin/yang teken en het Indiase Paisley. Door een krachtig lettertype te combineren met warme kleuren ontstaat er een rustgevende uitstraling.
Van A tot Z is er nagedacht over de doorvoering van een authentieke, vertrouwelijke uitstraling. Dit is ook terug te zien in o.a. het interieur, de signing en het drukwerk; hiervoor hebben wij specifiek gekozen voor een ruwe papierstructuur met accenten in rosé goud om zo ook de vertrouwde en luxe merkbeleving offline uit te dragen.